فروشگاه همه چی ارزونه
فروشگاه همه چی ارزونه
فروشگاه زیبا

خرید چای ساز و قهوه ساز فوری همراه

قیمت: 17000 تومان

خرید اینترنتی چای ساز و قهوه ساز اصل همراه ساخت ترکیه چای ساز فوری همراه یا جادویی در عرض 20 ثانیه چنان آب را بجوش می آورد که باورتان نمی شود! با استفاده از این چای ساز در مدت کوتاهی می توانید یک چای دبش و یا یک قهوه عالی تهیه و نوش جان کنید. آیا از طعم چای دم نکشیده خسته شده اید؟ آیا از انتظار برای آب جوش کلافه شده اید؟ آیا به فکر یک چای دبش هستید؟ با دستگاه چای ساز و قهوه جوش همراه همیشه و در همه جا یک چای یا قهوه داغ در کنار شماست... با سیستم بی نظیر عایق برای جلوگیری از هدر رفتن گرما بدون دادن طعم خاص در طولانی مدت دستگاهی که فقط در عرض 20 ثانیه چای یا قهوه را آماده میکند... همچنین برای آماده کردن قهوه نیاز به هیچ ابزار اضافی مانند قاشق و ... ندارید زیرا درکنار این دستگاه یک قاشق فانتزی و زیبا قرار گرفته است.

طریقه مصرف: چای ساز را به اندازه مورد نیاز از آب پر کرده و آن را روشن کنید پس از 20 ثانیه آن را از برق جدا نمایید آب جوش شما آماده است.می توانید از آن برای تهیه چای،قهوه،نسکافه و ... استفاده نمایید. نکته: هرگز چای ساز را بیش از مدت معین و یا بدون آب روشن نگه ندارید.

برخی از ویژگیها
1) چای ساز فوری دونفره یا قهوه جوش اصل ترکیه  2) قیمت بسیار مناسب و ارزان  3) چای ساز فوری بسیار مناسب برای محل کار و مسافرت  4) دارای رنگهای متنوع و شاد  5) پرداخت وجه بعد از دریافت کالا


خرید خرید چای ساز و قهوه ساز فوری همراه

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

khaleghi



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: